Miele. Immer Besser.
“Onze Merces klantendag ‘Lunch & Leer’, bij het Miele Experience Center in november was een topevent! Door de coronaperikelen hebben we drie aanlopen moeten nemen. De enorme flexibiliteit van de mensen van Miele en van de sprekers en workshopleiders, hebben ertoe geleid dat we de moed niet hebben opgegeven en de dag hebben doorgezet.
Het is bij Miele mogelijk om zelfs in de 1,5 meter samenleving met minimaal 150 mensen bij elkaar te komen, hoe geweldig is dat! Wij waren gewend om veel zelf te organiseren en te regelen in aanloop naar en op de dag van het event. Het was dan ook even wennen om te ervaren dat al het regelwerk en daarmee je zorgen compleet uit handen werden genomen door het fantastische Miele-team.
Miele ademt als merk aan alle kanten stijlvolle kwaliteit uit. Je zou daarbij bijna vergeten dat het de mensen achter de organisatie zijn die het werkelijke succes maken. Naast de fantastische ruime faciliteiten, die werkelijk alle mogelijkheden bieden, zijn het ook bij Miele Experience de mensen die het verschil maken.”
Tom Harmsen
Merces